Hard Rock Cafe lanceert jaarlijkse PINKTOBER®-campagne

Dj Zoey Hasselbank staat nu vrijdag achter de draaitafels in Hard Rock Cafe Brussel

Een mondmasker met het Pink Ribbon-logo. Een 3D-gitaarpin. Of een exclusieve dj-set. Ook dit jaar steunt Hard Rock International de strijd tegen borstkanker via zijn PINKTOBER®-campagne. Met roze limited edition merchandising en unieke evenementen wil Hard Rock Cafe het bewustzijn rond de ziekte vergroten en onderzoek financieren. Hard Rock Cafe Brussel doet mee en trakteert hiphop-fans op een dj-set van Zoey Hasselbank, een vaste waarde in de Belgische én internationale clubscene.

Vrijdag 16 oktober, van 20 tot 22 uur, speelt Zoey Hasselbank een set in Hard Rock Cafe Brussel. De Brusselse dj, die voornamelijk hiphop en trap draait, laat je – coronaproof – meegenieten van de beste beats van het moment. Als fan kan je gratis de set bijwonen, maar moet je je wel vooraf registreren via https://www.hardrockcafe.com/location/brussels

Daarnaast verkoopt Hard Rock International limited edition merchandising die de wereld weer iets mooier maakt, zoals een mondmasker met het universele Pink Ribbon-logo of het nieuwste PINKTOBER® Pink Ribbon-speldje. Te koop in de Rock Shop® in Brussel of via de e-shop https://shop.hardrock.com.

“Ons leefklimaat is ingrijpend veranderd in 2020, maar dat mag de aandacht niet afleiden van andere belangrijke thema's zoals borstkanker”, aldus Jon Lucas, Chief Operating Officer van Hard Rock International. “Hard Rock International blijft zich dan ook inzetten voor deze wereldwijde problematiek. Sinds de start van het programma haalde Hard Rock al 7 miljoen dollar op om borstkankerpatiëntes en hun families een hart onder de riem te steken.”

Al ruim 20 jaar haalt Hard Rock International fondsen op in de strijd tegen borstkanker. Via de liefdadigheidstak van Hard Rock, Hard Rock Heals Foundation®, dragen alle Hard Rock Cafes, Hotels en Casino's wereldwijd hun steentje bij aan de PINKTOBER®-campagne. De opbrengst gaat naar nationale en lokale goede doelen.

Voor meer info over het merk Hard Rock, ga naar www.hardrock.com.

Over Hard Rock Heals Foundation®:
Hard Rock Heals Foundation is een geregistreerde 501(c)(3) liefdadigheidsorganisatie die toeziet op alle goede doelen van Hard Rock International. Muziek is energie; muziek maakt emoties los, inspireert, verenigt en herstelt. Hard Rock Heals Foundation is erop gericht levens te verbeteren door de kracht van muziek. Sinds het prille begin in 1971 bracht Hard Rock International mensen bij elkaar door de kracht van muziek. We sloegen de handen in elkaar met opkomende artiesten en iconen met één missie: geld inzamelen voor goede doelen over heel de wereld. Hard Rock Heals Foundation biedt financiële steun en bijstand aan personen die willen genezen door en met de kracht van muziek. Via partnerships met gelijkgestemde organisaties (organisaties waar muziek centraal staat) verbetert Hard Rock Heals Foundation het leven van iedereen die door de ziekte getroffen wordt.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Hard Rock

Over Hard Rock®:

Hard Rock International (HRI) is wereldwijd een van de meest erkende bedrijven, met locaties in 73 landen, waaronder 184 cafés, 237 Rock Shops®, 28 hotels en 11 casino’s. Hard Rock heeft de meest waardevolle verzameling muziek-memorabilia, en alles startte met een gitaar van Eric Clapton. Deze verzameling is overal ter wereld te bewonderen. Hard Rock is ook gekend voor zijn verzamelbare mode- en muziekmerchandise, die te koop is in de Rock Shops en online op https://shop.hardrock.com. HRI is de eigenaar van het wereldwijde handelsmerk voor alle Hard Rock merken, zoals de Hard Rock Live® zalen. Het bedrijf is eigenaar, uitbater en franchisehouder van Cafes in iconische steden als Londen, New York, San Francisco, Sydney en Dubai. HRI is ook eigenaar licentiehouder en of manager van hotels/casino’s over de hele wereld, zoals de twee meest succesvolle ‘Hotel & Casino’ sites in Tampa en Hollywood, FL., allebei eigendom van en gerund door de HRI moedermaatschappij The Seminole Tribe of Florida. Andere opwindende ‘Hotel & Casino’s’ zijn er onder meer in Atlantic City en Punta Cana. De Hard Rock Hotels liggen in Bali, Cancun, Daytona Beach, Desaru Coast, Ibiza, Londen, Orlando, Shenzhen. Er komen nieuwe Hard Rock Cafes in onder meer Piccadilly Cirus in het Verenigd Koninkrijk, Kathmandu, Nepal, Kyoto, Japan, Asuncion, Paraguay en Chandigarh, India. Nieuwe Hard Rock Hotels, Casino’s of Hotel & Casino projecten staan op til in Amsterdam, Berlijn, Boedapest, Dublin, Los Cabos, Madrid, Malediven, New York City, Ottawa, Sacramento, Dalian en Haikou in China. In 2018 werd Hard Rock International door Forbes Magazine gekozen tot Top Employer for Women en op de Global Gaming Awards tot Land Operator of the Year. In 2019 werd Hard Rock International uitgeroepen door Forbes Magazine tot een van ‘America’s Best Large Employers’. Meer informatie over Hard Rock International vindt u op www.hardrock.com