Hard Rock Cafe® Brussel steunt de Pride Month met speciale merchandise

Hard Rock International steunt de LGBTQIA+ community en dat is niet anders tijdens de Pride Month. Eén maand lang zal Hard Rock International de kernwaarden van het merk ('Love All, Serve All' en 'All Is One') nieuw leven inblazen en bondgenoten wereldwijd oproepen om de boodschap van liefde luidop te verkondigen. In juni zal Hard Rock Brussel ook deelnemen aan geldinzamelingsacties ter ondersteuning van de Hard Rock Heals Foundation®, de liefdadigheidstak van Hard Rock®.

"Bij Hard Rock zijn dienstbaarheid en authentieke inclusie verankerd in ons DNA en waarden. Zo zorgen we ervoor dat alle medewerkers en gasten die we over de vloer krijgen, altijd met liefde en respect worden behandeld", zegt Stephanie Piimauna, Senior Vice President en Chief Diversity & Inclusion Officer bij Seminole Hard Rock. "We zijn vastbesloten om te blijven opkomen voor de lokale en wereldwijde LGBTQIA+ gemeenschap."

Over heel de wereld organiseren alle bedrijfsdivisies - Hard Rock Cafes, Hotels én Casinos - lokale evenementen ten voordele van de 'Love Out Loud'-campagne. Iedereen die de community een hart onder de riem wil steken, kan dit jaar tijdens de Pride Month, van 1 tot 30 juni 2023, in Hard Rock Brussels zijn steentje bijdragen aan geldinzamelingsacties ten voordele van Human Rights Campaign en Outright International.

Samenwerking met Halsey

Om Pride 2023 af te trappen, kondigde Hard Rock een samenwerking aan met Halsey, de artieste die erom bekendstaat creatieve grenzen te verleggen en genres naar haar hand te zetten. Dat leverde Halsey al verschillende GRAMMY®-nominaties en platina platen op. Haar invloed en impact reiken tot ver buiten de muziekwereld. Zo gaat Halsey voorop in de strijd voor de goede doelen die zij belangrijk vindt zoals de LGBTQIA+ community. Om de samenwerking en Pride Month te vieren, heeft Hard Rock plechtig beloofd om via zijn Hard Rock Heals Foundation minstens $ 250.000 te doneren aan de Human Rights Campaign en Outright International.

Limited-edition Pride-kledingcollectie

Binnen de Pride 2023-kledingcollectie ontwierp Halsey twee Hard Rock x Halsey Signature Series Pride Edition T-shirts. Naast de exclusieve merchandise die de stempel van Halsey draagt, lanceert Hard Rock een kledingcollectie die speciaal voor de Pride Month is ontworpen, een eerbetoon aan de waarden van het merk: 'Love All, Serve All' en 'All Is One'. De uniek ontworpen limited-edition merchandise omvat kleurrijke Hard Rock T-shirts, bandana's, sokken, mokken, sleutelhangers en pins, waarvan een deel van de opbrengst naar LGBTQIA+ goede doelen wereldwijd zal gaan. De Pride 2023-kledingcollectie is vanaf nu tot juli verkrijgbaar in de winkels en online bij Rock Shops®.

Love Out Loud-suites & acties in onze hotels

Hard Rock Hotels wereldwijd bundelen de krachten met lokale LGBTQIA+ beroemdheden om exclusieve belevingen te creëren zoals uniek ingerichte suites, eenmalige menu's, entertainmentervaringen, Pride-playlists en geldinzamelingsacties.

Bovendien werkt Hard Rock Hotels met straatartiesten die LGBTQIA+ thema's in hun kunst verwerken om zo betekenisvolle schilderijen te creëren in bepaalde lokale gemeenschappen waar Hard Rock actief is. ​

Voor meer info over Hard Rock Brussels en hoe Hard Rock de LGBTQIA+ community en diversiteit steunt, ga naar www.hardrock.com/dei.aspx. ​ Info over de Hard Rock Heals Foundation is te vinden op www.hardrock.com/heals-foundation.aspx.

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Hard Rock

Over Hard Rock®:

Hard Rock International (HRI) is wereldwijd een van de meest erkende bedrijven, met locaties in 73 landen, waaronder 184 cafés, 237 Rock Shops®, 28 hotels en 11 casino’s. Hard Rock heeft de meest waardevolle verzameling muziek-memorabilia, en alles startte met een gitaar van Eric Clapton. Deze verzameling is overal ter wereld te bewonderen. Hard Rock is ook gekend voor zijn verzamelbare mode- en muziekmerchandise, die te koop is in de Rock Shops en online op https://shop.hardrock.com. HRI is de eigenaar van het wereldwijde handelsmerk voor alle Hard Rock merken, zoals de Hard Rock Live® zalen. Het bedrijf is eigenaar, uitbater en franchisehouder van Cafes in iconische steden als Londen, New York, San Francisco, Sydney en Dubai. HRI is ook eigenaar licentiehouder en of manager van hotels/casino’s over de hele wereld, zoals de twee meest succesvolle ‘Hotel & Casino’ sites in Tampa en Hollywood, FL., allebei eigendom van en gerund door de HRI moedermaatschappij The Seminole Tribe of Florida. Andere opwindende ‘Hotel & Casino’s’ zijn er onder meer in Atlantic City en Punta Cana. De Hard Rock Hotels liggen in Bali, Cancun, Daytona Beach, Desaru Coast, Ibiza, Londen, Orlando, Shenzhen. Er komen nieuwe Hard Rock Cafes in onder meer Piccadilly Cirus in het Verenigd Koninkrijk, Kathmandu, Nepal, Kyoto, Japan, Asuncion, Paraguay en Chandigarh, India. Nieuwe Hard Rock Hotels, Casino’s of Hotel & Casino projecten staan op til in Amsterdam, Berlijn, Boedapest, Dublin, Los Cabos, Madrid, Malediven, New York City, Ottawa, Sacramento, Dalian en Haikou in China. In 2018 werd Hard Rock International door Forbes Magazine gekozen tot Top Employer for Women en op de Global Gaming Awards tot Land Operator of the Year. In 2019 werd Hard Rock International uitgeroepen door Forbes Magazine tot een van ‘America’s Best Large Employers’. Meer informatie over Hard Rock International vindt u op www.hardrock.com