Hard Rock Cafe® scoort opnieuw met… de Messi Burger Champion's Edition
Met de Messi Burger Champion’s Edition, de opvolger van de succesvolle Messi Burger die dit voorjaar gelanceerd werd, zet Hard Rock Cafe® opnieuw een topper op de kaart. Drie extra dipsauzen komen erbij – aioli, Latin chili en Messi’s eigen favoriet, chimichurri. Je kan de burger in ons land exclusief proeven bij Hard Rock Cafe® Antwerpen en Brussel. Binnen de ‘Live Greatness’-campagne brengt de voetbalster voor Hard Rock ook hoodies uit met een augmented reality-ervaring.
"We zijn blij om onze samenwerking met wereldicoon Lionel Messi verder te zetten en de Live Greatness-campagne naar een volgend niveau te tillen met de Messi Burger Champion’s Edition”, aldus Anibal Fernandez, Senior Vice President Cafe Division, Hard Rock International. De Messi Burger heeft een dubbele laag rundvlees, gevolgd door een winnende combinatie van toppings: provolonekaas, schijfjes chorizo, gekarameliseerde rode ui, pikante en rokerige Hard Rock-saus op een geroosterd briochebroodje, met Romeinse sla en trostomaat.
Binnen de Live Greatness-campagne brengt Hard Rock ook een gloednieuwe hoodiecollectie uit, verkrijgbaar in de winkels en online. Fans kunnen daarbij een unieke 3D augmented reality-ervaring ontgrendelen door een QR-code te scannen.
Over Hard Rock®
Met vestigingen in meer dan 70 landen en 265 locaties, waaronder hotels, casino's, Rock Shops®, evenementenruimtes voor liveoptredens en cafés in eigen beheer of onder licentie, is Hard Rock International (HRI) een van de bekendste ondernemingen ter wereld. Daarnaast lanceerde HRI in 2020 een joint venture (Hard Rock Digital), een online wedkantoor, een retail wedkantoor en een online gamingplatform. Hard Rock is ook eigenaar van de grootste en meest waardevolle verzameling van muziekmemorabilia ter wereld, die meer dan 86.000 stukken telt, waaronder een gitaar van Eric Clapton. Die stukken staan tentoongesteld in de verschillende vestigingen wereldwijd. In 2022 werd Hard Rock Hotels voor het tweede jaar op rij geëerd als nummer-één-merk in Outstanding Guest Satisfaction onder de Upper Upscale Hotels in J.D. Power's North America Hotel Guest Satisfaction Study. Het iconische merk kreeg deze erkenningvoor het vierde achtereenvolgende jaar. HRI is ook het eerste particuliere gamingbedrijf dat voor het tweede jaar van Deloitte Private en The Wall Street Journal de titel Best Beheerde Bedrijf in de VS kreeg. Hard Rock werd in Forbes Magazine in de schijnwerpers gezet als een van de Beste Werkgevers voor Vrouwen, Diversiteit en Nieuwe Afgestudeerden en een grote topwerkgever in de reis- & vrijetijds-, gaming- en entertainmentsector. Bij de Global Gaming Awards 2022 werd Hard Rock voor de tweede keer in vier jaar uitgeroepen tot Land-Based Operator of the Year. Hard Rock Hotels & Casinos eindigde ook op de eerste plaats in de ranglijst van de 2021 Casino Gaming Executive Satisfaction Survey, een onderzoek dat werd gevoerd door Bristol Associates Inc. en Spectrum Gaming Group. Meer informatie over Hard Rock International is terug te vinden op www.hardrock.com of shop.hardrock.com.
Voor meer informatie:
Evelien Olaerts – RCA PR – evelien@rca.be