Hard Rock Cafe® viert historische overwinning van Messi met… verlengingen

Fans kunnen nog tot eind februari genieten van Messi Burger Champion's Edition

Ook Hard Rock Cafe® Antwerpen en Brussel wisten de legendarische WK-finale van Argentinië te smaken! Om de fans van Lionel Messi uitgebreid te laten nagenieten van de wereldtitel, staat de limited edition Messi Burger nog tot eind februari op de kaart.

Lionel Messi
Lionel Messi

Samen met alle fans wereldwijd viert Hard Rock International de ultieme wereldzege van voetballegende Lionel Messi. Om het feestje gaande te houden, serveren Hard Rock Cafe® Antwerpen en Brussel nog tot eind februari de Messi Burger Champion’s Edition, de opvolger van de succesvolle Messi Burger die dit voorjaar gelanceerd werd.

Vergezeld van drie dipsauzen – aioli, Latin chili en Messi’s eigen favoriet, chimichurri – combineert de Messi Burger een dubbele laag rundvlees met provolonekaas, schijfjes chorizo, gekarameliseerde rode ui, pikante en rokerige Hard Rock-saus op een geroosterd briochebroodje, met Romeinse sla en trostomaat.

Binnen de ‘Live Greatness’-campagne brengt de voetbalster voor Hard Rock ook hoodies uit, verkrijgbaar in de winkels en online. Fans kunnen daarbij een unieke 3D augmented reality-ervaring ontgrendelen door een QR-code te scannen.

Noot voor de redactie: journalisten die graag de Messi Burger Champion’s Edition willen proeven, bij Hard Rock Cafe® Antwerpen of Brussel, kunnen een seintje geven aan Evelien Olaerts van RCA, telefonisch op het nummer 0496 15 18 30 of via mail naar evelien.olaerts@rca.be.


Over Hard Rock®
Met vestigingen in meer dan 70 landen en 265 locaties, waaronder hotels, casino's, Rock Shops®, evenementenruimtes voor liveoptredens en cafés in eigen beheer of onder licentie, is Hard Rock International (HRI) een van de bekendste ondernemingen ter wereld. Daarnaast lanceerde HRI in 2020 een joint venture (Hard Rock Digital), een online wedkantoor, een retail wedkantoor en een online gamingplatform. Hard Rock is ook eigenaar van de grootste en meest waardevolle verzameling van muziekmemorabilia ter wereld, die meer dan 86.000 stukken telt, waaronder een gitaar van Eric Clapton. Die stukken staan tentoongesteld in de verschillende vestigingen wereldwijd. In 2022 werd Hard Rock Hotels voor het tweede jaar op rij geëerd als nummer-één-merk in Outstanding Guest Satisfaction onder de Upper Upscale Hotels in J.D. Power's North America Hotel Guest Satisfaction Study. Het iconische merk kreeg deze erkenning voor het vierde achtereenvolgende jaar. HRI is ook het eerste particuliere gamingbedrijf dat voor het tweede jaar van Deloitte Private en The Wall Street Journal de titel Best Beheerde Bedrijf in de VS kreeg. Hard Rock werd in Forbes Magazine in de schijnwerpers gezet als een van de Beste Werkgevers voor Vrouwen, Diversiteit en Nieuwe Afgestudeerden en een grote topwerkgever in de reis- & vrijetijds-, gaming- en entertainmentsector. Bij de Global Gaming Awards 2022 werd Hard Rock voor de tweede keer in vier jaar uitgeroepen tot Land-Based Operator of the Year. Hard Rock Hotels & Casinos eindigde ook op de eerste plaats in de ranglijst van de 2021 Casino Gaming Executive Satisfaction Survey, een onderzoek dat werd gevoerd door Bristol Associates Inc. en Spectrum Gaming Group. Meer informatie over Hard Rock International is terug te vinden op www.hardrock.com of shop.hardrock.com.


Voor meer informatie:

RCA I Evelien Olaerts I evelien.olaerts@rca.be I www.rcapress.be

 

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Hard Rock

Over Hard Rock®:

Hard Rock International (HRI) is wereldwijd een van de meest erkende bedrijven, met locaties in 73 landen, waaronder 184 cafés, 237 Rock Shops®, 28 hotels en 11 casino’s. Hard Rock heeft de meest waardevolle verzameling muziek-memorabilia, en alles startte met een gitaar van Eric Clapton. Deze verzameling is overal ter wereld te bewonderen. Hard Rock is ook gekend voor zijn verzamelbare mode- en muziekmerchandise, die te koop is in de Rock Shops en online op https://shop.hardrock.com. HRI is de eigenaar van het wereldwijde handelsmerk voor alle Hard Rock merken, zoals de Hard Rock Live® zalen. Het bedrijf is eigenaar, uitbater en franchisehouder van Cafes in iconische steden als Londen, New York, San Francisco, Sydney en Dubai. HRI is ook eigenaar licentiehouder en of manager van hotels/casino’s over de hele wereld, zoals de twee meest succesvolle ‘Hotel & Casino’ sites in Tampa en Hollywood, FL., allebei eigendom van en gerund door de HRI moedermaatschappij The Seminole Tribe of Florida. Andere opwindende ‘Hotel & Casino’s’ zijn er onder meer in Atlantic City en Punta Cana. De Hard Rock Hotels liggen in Bali, Cancun, Daytona Beach, Desaru Coast, Ibiza, Londen, Orlando, Shenzhen. Er komen nieuwe Hard Rock Cafes in onder meer Piccadilly Cirus in het Verenigd Koninkrijk, Kathmandu, Nepal, Kyoto, Japan, Asuncion, Paraguay en Chandigarh, India. Nieuwe Hard Rock Hotels, Casino’s of Hotel & Casino projecten staan op til in Amsterdam, Berlijn, Boedapest, Dublin, Los Cabos, Madrid, Malediven, New York City, Ottawa, Sacramento, Dalian en Haikou in China. In 2018 werd Hard Rock International door Forbes Magazine gekozen tot Top Employer for Women en op de Global Gaming Awards tot Land Operator of the Year. In 2019 werd Hard Rock International uitgeroepen door Forbes Magazine tot een van ‘America’s Best Large Employers’. Meer informatie over Hard Rock International vindt u op www.hardrock.com