Pinktober van start bij Hard Rock Cafe® Brussel
Ook dit jaar kleurt Hard Rock Cafe® Brussel roze tijdens Pinktober, de jaarlijkse wereldwijde campagne van Hard Rock International rond borstkankerbewustzijn. Al voor de 26e keer zet het merk zich solidair in. En ook de bezoekers in Brussel dragen rechtstreeks bij: een deel van de opbrengst van de Pinktober-merchandise gaat naar de Hard Rock Heals Foundation®, die wereldwijd organisaties rond borstkankeronderzoek en -zorg ondersteunt.
Hard Rock Cafe® zet de hele maand oktober in het teken van solidariteit en muziek. Denk aan charity nights, themadiners en optredens van vrouwelijke artiesten die een extra warm accent geven aan de campagne. Zo worden bezoekers niet alleen ondergedompeld in de typische Hard Rock-beleving, maar dragen ze tegelijk bij aan een goed doel. Sinds de start van Pinktober heeft Hard Rock wereldwijd al meer dan 13 miljoen dollar ingezameld voor borstkankeronderzoek.
Internationaal worden de Pinktober-initiatieven dit jaar versterkt met bijzondere samenwerkingen, zoals de Sports Illustrated Swimsuit-collectie met modellen die hun persoonlijke ervaringen rond borstkanker delen. Ook via acties in Hard Rock Hotels, Casino’s en Rock Shops wereldwijd blijft het engagement sterk.
Meer info: www.hardrock.com/PINKTOBER
Voor meer informatie:
RCA I Marie Piton I marie.piton@rca.be I +32 473 23 82 78 I www.rcapress.be