Seminole Hard Rock promoveert Elena Alvarez tot Senior Vice President van Marketing and Brand Partnerships

Seminole Hard Rock heeft Elena Alvarez benoemd tot de nieuwe Senior Vice President van Marketing and Brand Partnerships voor Seminole Gaming en Hard Rock International. In deze nieuwe rol zal ze verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van merkactivaties en het integreren van assets over Hotels, Cafés, Retail en Casino's, inclusief het toezicht op de ontwikkeling van nieuwe platforms. Alvarez blijft ook toezicht houden op de wereldwijde marketing van de Cafe-divisie van Hard Rock International. Ze rapporteert aan Jeff Hook, Executive Vice President of Marketing/CMO van Seminole Hard Rock Support Services, en met betrekking tot merkpartnerships, aan Keith Sheldon, President of Entertainment.

 

"Elena is een essentiële senior marketeer met een bewezen meerwaarde bij het versterken van het Hard Rock-merk voor onze Cafe-divisie, waaronder het leiden van F&B-innovatie en het initiëren en beheren van het succesvolle, veelzijdige partnerschap met Lionel Messi," zei Hook. "Met bijna 20 jaar ervaring alleen al bij Hard Rock hebben we het volste vertrouwen dat Elena het Hard Rock- en Seminole Gaming-merk op een nieuwe en boeiende manieren zal blijven versterken."

Alvarez begon haar carrière bij Hard Rock International als Sales & Marketing Manager voor Hard Rock Cafe Barcelona in 2005. Sindsdien vertegenwoordigde Alvarez belangrijke verkoop- en marketingfuncties in de Europese, Britse en Amerikaanse Cafe-divisies, waar ze regionale en wereldwijde marketingstrategieën en merkprogramma's ontwikkelde. In 2019, nadat ze verhuisde naar de VS, werd Alvarez gepromoveerd tot Vice President of Global Sales and Marketing voor de Cafe-divisie, waar ze toezicht hield op marketing in meer dan 150 Hard Rock-locaties (wat ze zal verderzetten in haar nieuwe rol) en zich heeft bewezen als onschatbare waarde voor het Hard Rock-merk.

"Ik kan niet enthousiaster zijn om deze volgende stap in mijn reis met Hard Rock en Seminole Gaming te zetten met de steun van ons ongelooflijke leiderschap en marketingteam," zei Alvarez. "Ik heb het voorrecht gehad om mijn carrière op te bouwen met het iconische Hard Rock-merk en ik kijk ernaar uit om door te gaan in een bijzonder tijdperk voor Hard Rock en Seminole Gaming door samenwerkingen met impact uit te bouwen voor onze gasten en fans."

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Hard Rock

Over Hard Rock®:

Hard Rock International (HRI) is wereldwijd een van de meest erkende bedrijven, met locaties in 73 landen, waaronder 184 cafés, 237 Rock Shops®, 28 hotels en 11 casino’s. Hard Rock heeft de meest waardevolle verzameling muziek-memorabilia, en alles startte met een gitaar van Eric Clapton. Deze verzameling is overal ter wereld te bewonderen. Hard Rock is ook gekend voor zijn verzamelbare mode- en muziekmerchandise, die te koop is in de Rock Shops en online op https://shop.hardrock.com. HRI is de eigenaar van het wereldwijde handelsmerk voor alle Hard Rock merken, zoals de Hard Rock Live® zalen. Het bedrijf is eigenaar, uitbater en franchisehouder van Cafes in iconische steden als Londen, New York, San Francisco, Sydney en Dubai. HRI is ook eigenaar licentiehouder en of manager van hotels/casino’s over de hele wereld, zoals de twee meest succesvolle ‘Hotel & Casino’ sites in Tampa en Hollywood, FL., allebei eigendom van en gerund door de HRI moedermaatschappij The Seminole Tribe of Florida. Andere opwindende ‘Hotel & Casino’s’ zijn er onder meer in Atlantic City en Punta Cana. De Hard Rock Hotels liggen in Bali, Cancun, Daytona Beach, Desaru Coast, Ibiza, Londen, Orlando, Shenzhen. Er komen nieuwe Hard Rock Cafes in onder meer Piccadilly Cirus in het Verenigd Koninkrijk, Kathmandu, Nepal, Kyoto, Japan, Asuncion, Paraguay en Chandigarh, India. Nieuwe Hard Rock Hotels, Casino’s of Hotel & Casino projecten staan op til in Amsterdam, Berlijn, Boedapest, Dublin, Los Cabos, Madrid, Malediven, New York City, Ottawa, Sacramento, Dalian en Haikou in China. In 2018 werd Hard Rock International door Forbes Magazine gekozen tot Top Employer for Women en op de Global Gaming Awards tot Land Operator of the Year. In 2019 werd Hard Rock International uitgeroepen door Forbes Magazine tot een van ‘America’s Best Large Employers’. Meer informatie over Hard Rock International vindt u op www.hardrock.com